همايش تقدير از برترين‌های بيمه پارسيان

رئيس كل بيمه مركزي در همايش تقدير از برترين‌هاي بيمه پارسيان:

حمايت از حقوق بيمه‌گذار مهمترين وظيفه يك شركت بيمه است

 

رئیس‌كل بیمه مركزی در همایش تقدیر از برترین‌های بیمه پارسیان، حمایت از حقوق بیمه‌گذار را مهمترین وظیفه یك شركت بیمه عنوان كرد.

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه پارسیان، مهندس سید محمد کریمی که درجمع مدیران ارشد و نمایندگان برتر شرکت بیمه پارسیان سخن می‌گفت، ضمن اعلام ‌این مطلب افزود: بیش از پنجاه درصد بازارهای بیمه‌ای و ظرفیت‌های‌ این صنعت، مغفول مانده و باید توسط شرکت‌های خلاق و مبتکر فعال شود.
وی با بیان اینكه تحریم‌ها باعث افزایش توانمندی صنعت بیمه شده است، تاكید كرد كه صنعت بیمه كشور خود را برای بعد از تحریم آماده می‌كند.

به گفته رئیس کل بیمه مرکزی افزایش کیفیت زندگی و بالا رفتن سطح امید به آینده در گرو توسعه رشته‌های متنوع بیمه‌های زندگی است که باید روند رو به رشد آن در کشور ما با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت شبکه فروش در شرکت‌های بیمه، تصریح کرد: شبکه فروش ویترین صنعت بیمه به حساب می‌آید و سیاستگذاران شرکت‌های بیمه باید در ‌این حوزه سرمایه‌گذاری بیشتری را اختصاص دهند.

کریمی افزود: صنعت بیمه یک صنعت سودآور است و زمانی می‌‌توان رضایتمندی بیمه گذاران را فراهم آورد که بیمه گران ما از نقطه نظر سودآوری در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود بازارهای بکر بیمه‌ای، زمینه توسعه شرکت‌های بیمه فراهم است و شرکت‌ها برای کسب موفقیت بیشتر باید افزایش سطح و ارائه خدمات نوین بیمه‌ای و رشته‌های جدید را در دستور کار خود داشته باشند.

کریمی تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط را لازمه تحول در صنعت بیمه و افزایش سطح رضایتمندی مردم دانست و به مسئولان صنعت بیمه توصیه کرد ‌این مقوله را بیشتر جدی بگیرند.

همچنین پیش از سخنان رئیس كل بیمه مركزی، هادی اویارحسین مدیرعامل بیمه پارسیان با بیان اینكه بیمه پارسیان در سال گذشته رتبه چهارم كسب پرتفوی در بین شركت‌های بیمه را داشته است به مقایسه عملكرد پنج ماهه سال 91 بیمه پارسیان در مقایسه با سال 90 پرداخت و گفت: رشد 65 درصدی پرتفوی شركت در این پنج ماه نشان از تلاش نمایندگان و همچنین جنب و جوش مثبتی است كه بر فضای شرکت بیمه پارسیان حاکم شده است.

اویارحسین با تاكید بر افزایش میزان پرتفوی و سهم شركت بیمه پارسیان از كل بازار بیمه كشور به عنوان مهمترین هدف این شركت، تعدیل تركیب پرتفوی و تنوع رشته‌های بیمه‌ای با كنترل ضریب خسارت، نظارت و كنترل مستمر تمامی عملیات شركت، افزایش میزان رضایت مشتریان، تقویت وفاداری كاركنان و افزایش سودآوری را از جمله اهداف كلان شركت بیمه پارسیان برشمرد كه رسیدن به همه آنها نیازمند تلاش همه نمایندگان و كاركنان شركت است.

 وی گفت: اصولاً برای فروش خدمات كه ناملموس است، خصوصیات دیگری از جمله سرعت، دوستانه بودن و قدرت انطباق باید وجود داشته باشد.

مدیرعامل بیمه پارسیان با بیان اینكه در حال حاضر بخش‌های خدماتی در كشور گسترش فراوانی یافته و از رشد بالایی برخوردار شده است افزود: باتوجه به ماهیت شركت‌های بیمه، اگر انواع بیمه‌نامه‌ها را به‌عنوان یك ‌محصول‌ خدماتی در نظر بگیریم این محصول دارای سه مرحله است كه مرحله خرید محصول شامل بازاریابی، بیمه‌گری، صدور بیمه‌نامه؛ مرحله اعتبار محصول در طول دوره مشخص (عمر محصول) از زمان شروع‌ بیمه‌نامه تا انقضای آن ‌شامل‌ صدور الحاقیه‌های كاهشی و افزایشی‌ در هر زمینه اعم ازنوع پوشش، سرمایه و... ؛ مرحله استفاده آشكار از محصول خریداری شده شامل‌‌ بروز خسارت، بررسی و برآورد و پرداخت آن این سه مرحله را تشكیل می‌دهند.

اویارحسین در بخش دیگری از سخنان خود با تاكید بر اهمیت كیفیت در ارایه خدمات بیمه‌ای یادآور شد: كیفیت شركت بیمه رابطه مستقیم با رضایتمندی مشتریان دارد، شركت بیمه‌ای موفق‌تر است كه میزان رضایت مشتریان در آن شركت بالاتر باشد. بنابراین بالا بردن كیفیت ارائه خدمات به مشتریان مستلزم شناخت انتظارات مدنظر مشتریان است.

به گفته وی كیفیت ‌را خریدار تعریف ‌می‌كند نه ‌فروشنده و ‌اگركیفیت ‌‌خدمات ‌‌بیمه‌ای ‌‌به‌‌گونه‌ای ‌‌باشـد كه‌ انتظارات‌ بیمه‌گـذار را بـرآورده‌ نكنـد ممكن است به  ‌انصراف ‌‌او‌‌ و  همچنین عدم موفقیت ‌درجذب‌ دیگر بیمه‌گذاران منجر شود.

گفتنی است در پایان ‌این مراسم، نمایندگان برتر شرکت بیمه پارسیان هدایای خود را از رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه پارسیان دریافت کردند.

festival 1

festival 2

 

بیمه پارسیان

اخبار بیمه پارسیان

Cover

بیمه پارسیان بانک پارسیان شرکت گسترش هتل های پارسیان شرکت توسعه ساختمانی پارسیان شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان امین پارسیان شرکت صبا تامین پارسیان شرکت تامین اندیش پارس شرکت خرد پیروز پارسیان شرکت کارگزاری پارسیان شرکت صرافی پارسیان شرکت لیزینگ پارسیان شرکت تامین خدمات سیستم های پارسیان همکاران بیمه پارسیان