روسای شعب و مجتمع‌های بيمه‌ای شركت بيمه پارسيان گرد هم آمدند

 اولین گردهمایی سراسری روسای شعب و مجتمع‌های بیمه‌ای شركت بیمه پارسیان در سال 1392 با هدف بررسی راهكارهای توسعه فروش بررسی وضعیت شركت در بازار رقابتی كشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، هادی اویارحسین به عنوان سخنران افتتاحیه این همایش 2روزه با تاكید بر ضرورت رضایت مشتریان به عنوان عامل كلیدی ادامه ماندگاری شركتهای بیمه‌ای، گفت: كیفیت شركت بیمه رابطه مستقیم با رضایتمندی مشتریان دارد و شركت بیمه‌ای موفق‌تر است كه میزان رضایت مشتریان در آن شركت بالاتر باشد؛ بنابراین بالا بردن كیفیت ارائه خدمات به مشتریان مستلزم شناخت انتظارات مدنظر مشتریان است.  هر چند كه در حال حاضر در اكثر كشورهای در حال توسعه، با توجه به شرایط حاكم بر بازار كه «بازار فروشنده» است به این مهم كمتر توجه شده ولی ادامه ماندگاری شركت‌های بیمه‌ای منوط به ارائه خدمات مناسب به بیمه‌گذاران است.

روساي شعب و مجتمع‌هاي بيمه‌اي شركت بيمه پارسيان گرد هم آمدند

به گفته مدیرعامل بیمه پارسیان بیمه‌گذاران معمولاً كیفیت خدمات را از پنج بُعد مختلف ارزیابی می‌كنند كه اطمینان، همدلی، قابلیت اعتماد،‌ قابلیت پاسخگویی و موارد ملموس از قبیل ساختمان مناسب، پوشش مناسب و یكسان كاركنان و تجهیزات مناسب برای انجام امور، این ابغاد را تشكیل می‌دهند.

در ادامه روز اول این همایش كه با حضور روسای مجتمع‌های بیمه‌ای، شعب و ICD‌های سراسر كشور در هتل فردوسی تهران برگزار شد، محمدرضا تمجیدی (مدیر امور بازار) به جمع‌بندی نتایج همایش قبل پرداخت و مالک اژدر برزگر صدیق (معاون بیمه‌های غیر زندگی) درخصوص برنامه‌ریزی بازاریابی سخن گفت. امین محمدی (مدیر بیمه‌های عمر انفرادی)، مسعود جاویدآرا (مدیر توسعه منابع انسانی)، فرناز فتوت احمدی (سرپرست مدیریت بیمه‌های اتومبیل)، محمد خدادادی (معاون مدیرعامل در بیمه‌های خودرو) و جمشید نادری (مشاور فنی مدیرعامل در بیمه‌های هواپیما) نیز به بیان استراتژی‌های خرد و كلان شركت بیمه پارسیان در حوزه‌های مختلف تحت سرپرستی خود پرداختند. همچنین بهروز جوزی نجف آبادی (سرپرست منطقه مرکزی کشور) به نمایندگی از سرپرستان مناطق؛ حسین استادرحیمی (رئیس مجتمع بیمه ای اصفهان) به نمایندگی از مجتمع‌های بیمه‌ای، آرش خوشکار (رئیس شعبه بابل) به نمایندگی از شعبه‌های بیمه‌ای و مهدی زمانی (کارشناس امور بیمه‌ای ICD بروجرد) به نمایندگی ازICD ‌ها نكاتی را مطرح كردند.

روساي شعب و مجتمع‌هاي بيمه‌اي شركت بيمه پارسيان گرد هم آمدند

تشكیل كارگروه‌های تخصصی با معاونت اقتصادی و پشتیبانی، بازار، روابط‌عمومی، معاونت بیمه‌های زندگی، معاونت بیمه‌های غیرزندگی، بیمه‌گذاران،‌ معاونت بیمه‌های خودرو و مدیریت امور حقوقی نیز از دیگر برنامه‌های روز اول گردهمایی سراسری روسای شعب و مجتمع‌های بیمه‌ای بود.

در روز دوم همایش نیز محمدعلی اسدی (معاون پشتیبانی و اقتصادی)، حسین رهبر (معاون بیمه‌های زندگی)، رضا صراف (مشاور فنی مدیرعامل در بیمه‌های نفت و انرژی)، بهمن پویان‌فر (مدیرحسابرسی-بازرسی و کنترل های داخلی)، فراز رنج‌پور (مدیرعامل شرکت یاری‌رسان(، علی کمندی (مدیر فن‌آوری اطلاعات) و افشین نوری (سرپرست روابط عمومی) نیز به ارایه آمارهای به دست آمده از عملكرد شركت بیمه پارسیان و تشریح راهكارهایی درخصوص توسعه هرچه بیشتر فروش پرداختند.

در پایان این گردهمایی از مجتمع سنندج، مجتمع یزد،‌ مجتمع زنجان،‌ مجتمع بجنورد، مجتمع ساری، شعبه سبزوار، ‌شعبه انزلی و ICD‌ گلپایگان به عنوان برترین مجتمع‌های بیمه‌ای، شعب و ICD‌  تقدیر به عمل آمد.

 

festival 1

festival 2

 

بیمه پارسیان

اخبار بیمه پارسیان

Cover

بیمه پارسیان بانک پارسیان شرکت گسترش هتل های پارسیان شرکت توسعه ساختمانی پارسیان شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان امین پارسیان شرکت صبا تامین پارسیان شرکت تامین اندیش پارس شرکت خرد پیروز پارسیان شرکت کارگزاری پارسیان شرکت صرافی پارسیان شرکت لیزینگ پارسیان شرکت تامین خدمات سیستم های پارسیان همکاران بیمه پارسیان